Hirdetés

Szintet lép az Nvidia DLSS, még szebbek lesznek a játékok

|

Az Epic új motorjának dokumentációjában már a korábban nem látott Ultra Quality módról is szó esik, így még jobb képminőségre számíthatunk.

Hirdetés

Bár első körben nem voltunk benne biztosak, hogy az AMD által nemrég bemutatott FidelityFX Super Resolution olyan lenyűgöző lesz, mint amilyennek a gyártó beállította a Computexen, úgy tűnik, hogy az univerzálisan működő felskálázás feladja a leckét az Nvidia hasonló megoldásának, a DLSS-nek, ami miatt a zöldek már el is kezdték továbbfejleszteni a saját módszerüket.

Hirdetés

A DLSS eddig 4 különböző módban (ultra performance, performance, balance, quality) futott, azonban még utóbbiban is csak 66%-os felbontáson renderelte a játékokat, 1,5x-es felskálázással. Ezzel szemben az AMD FSR 77%-on renderel 1,3x-as felskálázással. De az Nvidia természetesen nem adja fel a harcot.

Az Unreal Engine 5 dokumentációjában bukkant rá egy szemfüles olvasó egy DLSS "Ultra Quality" placeholderre. A legtöbb játék jelenleg a 2.2.6.0-s DLSS verziót használja, a készülő grafikus motorban viszont már elérhető a 2.2.9.0. Remélhetőleg hamarosan széles körben is elérhetővé válik az új mód, és az idei játékokat már ezzel pörgethetjük.

Ha nem csak a legjobb hardverek és perifériák, hanem a játékok világa is érdekel, akkor kattints ide!

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.