Hirdetés

Villámgyorsan készíthetnek élethű karaktereket a játékfejlesztők az Epic Games új eszközével

|

A MetaHuman Creator segítségével egy óra alatt megalkothatók a virtuális arcok, modellek sem kellenek hozzá.

Hirdetés

A nagy költségvetésű videojátékok karaktereit jellemzően valódi színészek mozgatják és szólaltatják meg, de általában nem őket látjuk viszont, hanem arc- és testmodelleket. A The Last of Us Part II-ban Dina például az ebből youtuber karriert csináló Cascina Caradonna arcát, de Shannon Woodward hangját kapta, Abby-t pedig Laura Bailey alakította, miközben a fizimiskáját egy Jocelyn Mettler nevű játékfejlesztőtől vették kölcsön.

A nagy múltú és széles körben használt Unreal Engine-ről ismert Epic Games új fejlesztése, a böngészőben futó MetaHuman Creator szükségtelenné tenné a modellek alkalmazását, mivel viszonylag hamar lehet vele olyan karaktereket létrehozni, amilyet csak szeretnénk.

Hirdetés

Sokkal részletesebb, mint a szerepjátékok karakterszerkesztői: a haj és más, alapvető elemek mellett állíthatók ráncok, sebek, minden nagyon részletesen testreszabható, és természetesen mintákból lehet kiindulni, hogy ne kelljen mindenkinek a nulláról kezdeni. Az elkészült modellt aztán le lehet tölteni, majd Unreal Engine-be vagy Mayába importálni.

A MetaHuman Creator így jelentősen megkönnyíti majd a karakterrajzolók életét, és garantáltan élethű virtuális emberekt láthatunk az ezt használó fejlesztők játékaiban. A széleskörű tesztelés néhány hónapon belül indul.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.