Hirdetés

Hiába nő a platform, a legaktívabb felhasználóit folyamatosan veszíti el a Twitter

|

Kevesen vannak, de a tartalom és a bevétel nagy részéért is ők a felelősek.

Hirdetés

A Twitter az elmúlt hónapokban elsősorban azzal került reflektorfénybe, hogy miután Elon Musk ki akart hátrálni felvásárlás mögül, jogi úton próbálják belekényszeríteni a világ leggazdagabb emberét az akvizícióba. Musk információi szerint az oldalon sok az inaktív fiók és a bot, ezért is gondolta meg magát, az aggodalmait pedig most egy újabb statisztika is alátámaszthatja.

A Reuters által a héten nyilvánosságra hozott információk alapján a platform legaktívabb felhasználói a koronavírus-járvány kirobbanása óta fokozatosan veszítik el az érdeklődést és egyre kevesebb időt töltenek a felületen.

Hirdetés

Bár mindössze a felhasználók 10%-át sorolják ebbe a kategóriába (ők átlagosan heti hat alkalommal látogatják az oldalt és három-négy alkalommal osztanak meg valamit), ők felelősek a Twitteren megjelenő bejegyzések 90%-áért és a közösségi oldal bevételeinek feléért.

A kimutatásra reagálva a Twitter szóvivője elmondta, hogy eközben a felhasználói bázisuk folyamatosan nő, a monetizálható napi aktív felhasználók száma 2022. második negyedévében elérte a 238 millió főt.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.