Hirdetés

A Vine rovására megy előre a Periscope

|

A legnagyobb márkák szeretik a Twitter appját, de hanyagolják a Vine-t.

Hirdetés

A Socialbakers legújabb elemzése szerint a legnagyobb márkák előszeretettel használják a Twitter önálló, élő streamingre alkalmas appját, a Periscope-ot. Sajnos ezt a másik app, a Vine rovására teszik

Hirdetés

A szakértők 383 márkát vizsgáltak, azokat, amelyeket a legtöbben követnek a Twitteren. A kérdés az volt, hogy mennyi tartalmat tettek fel a Periscope, a Vine és a Meerkat appokra. 

A legnagyobb márkák között nagyon népszerűvé vált a Periscope, azonban ezzel párhuzamosan a Vine és a Meerket népszerűsége lecsökkent. 

A top márkák 15 százaléka rendszeresen használja az appot, miközben a Vine-nál ez az arány 10 százalékra esett vissza. A Meerkatet egyik sem részesítette előnyben. 

Az elemzők szerint figyelemreméltó, hogy milyen gyorsan jutott el idáig a 2015 márciusában elstartolt Periscope. 

Bár az appot csak 10 millió ember használja, a top márkák támogatása miatt reklámszempontból mégis aranyat érhet. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.