Hirdetés

A YouTube is megpróbál versenyre kelni a TikTokkal

|

Az Instagram Reel után a Google videómegosztója is olyan funkciókat tesztel, melyekkel 15 másodperces videókat lehet előállítani, közvetlenül a mobilos alkalmazáson belül.

Hirdetés

A TikTok elképesztő ütemben fejlődik; a tizenévesek körében nagyon népszerű, pár másodperces videók előállítására és böngészésére specializálódott alkalmazás lényegében negyedévente sokszorozza meg a vagyonát. A gyerekek körében lassan népszerűbb ez a szolgáltatás, mint a YouTube, ezért a videómegosztó most megpróbálja visszaszerezni elhódított közönségét.

Már tesztelik a YouTube mobilos alkalmazás azon funkcióját, melyekkel maximum 15 másodperces videókat lehet létrehozni:

Hirdetés

"Épp tesztelünk egy új lehetőséget, mellyel az alkotók könnyedén készíthetnek több felvételt a YouTube mobil appban, majd azokat egy videóként tölthetik föl. "

- nyilatkozta a cég egyik képviselője. Azt is elárulták, hogy akiket kiválasztottak a kísérleti fázisban, azok találnak majd egy "videó készítése" feliratú lehetőséget a mobilos feltöltések menüpontban. 

Úgy tűnik, hogy egyre több közösségi média érzi fenyegetőnek a TikTok robbanásszerű növekedését, hiszen nemrégiben az Instagram indította el Reels nevű szolgáltatását, mely szintén a rövid videók legyártására és nézegetésére specializálódott, de a Facebooknál is megtalálhatjuk a hasonló profilú Collab!-ot.  

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.