Hirdetés

Super Mario Run: 4 nap, 40 millió letöltés

|

Kiderült, hogy miért kerül ennyibe a játék - amit csak 8 százalékos arányban vásárolnak meg a felhasználók.

Hirdetés

Egy ideje már tudjuk, hogy bár rengetegen töltik a Super Mario Runt, a rossz értékelések és az elégedetlenségek miatt a Nintendo részvényárfolyama zuhanásnak indult. 

Hirdetés

Most végre konkrét, hivatalos számadat is van. Mindössze négy nappal a megjelenés után már több mint 40 millió alkalommal töltötték le a játékot. 

Ingyenesen az első 3 szintet lehet élvezni, azután egyszeri alkalommal 10 dollárt kell fizetni a teljes tartalomért. 

Sokan sérelmezik az árat - a Sensor Tower adatai szerint csak a letöltések 8 százalékában vásárolják meg (később) a teljes verziót. Ez eddig 21 millió dollárt hozott. 

Hirdetés

A kritikusok nem örülnek annak, hogy állandó internetkapcsolatra van szükség, illetve a magas árnak sem. Ez utóbbival kapcsolatban a Nintendo egyik szóvivője elárulta, hogy a cég azért döntött ilyen magas ár mellett, hogy megnyugtassa a szülőket: később sem lesznek in-app vásárlások, a gyerekek nem költekeznek majd a játékban. 

Egyes vélemények szerint a Nintendo inkább a saját konzolos címeire csábítaná át a játékosokat, és nem siet sehová a mobilpiaccal. 

Hirdetés

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.