Hirdetés

Ezért halasztották el az Oculus Touch piacra dobását

|

Az Oculus Rifttel párhuzamosan is piacra kerülhetett volna a vezérlő.

Hirdetés

A HTC Vive egyik előnye az Oculus Rifthez képest, hogy a headset elérhetővé válásával párhuzamosan a hozzá tervezett VR-os vezérlőeszközre is szert tehettek a fogyasztók, míg a Rift vásárlónak várhatóan még pár hónapig be kell érniük egy klasszikus játékvezérlővel. A Facebook tulajdonában lévő Oculus konkrétan az Xbox One gamepadjét ajánlja a Rifthez.


Hirdetés


Vélhetően eddig mindenki azt feltételezte, hogy az Oculus Touch vezérlőeszköz egyszerűen nem volt piacra dobható állapotban, ezért halasztották el hónapokkal a megjelenését. Jason Rubin, az Oculus tartalomigazgatója most a RoadToVR portálnak adott interjújában elárulta, hogy ez így nem igaz. A hardver önmagában rendben volt, a problémát inkább az jelentette, hogy alig néhány alkalmazással és játékkal lehetett volna érdemben kihasználni az előnyeit.

Hirdetés



A halasztás természetesen lehetőséget adott a mérnökök számára az Oculus Touch további reszelésére, így a pár hónapon belül piacra kerülő fogyasztói változat részleteiben kiforrottabb lesz a korábban demózott prototípusnál.


(Forrás: KitGuru)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.