Hirdetés

Senkinek nem kell a virtuális valóság?

|

Nincs elég tartalom, a headsetek pedig drágák - kiábrándító lesz 2017 a VR-szektor számára.

Hirdetés

2016-ban sok cég igyekezett nagyot lépni a virtuális valóság vagy a kiterjesztett valóság világában, és miközben egyes elemzők szerint már 2020-ra 150 milliárd dolláros üzletté fejlődik ez az ágazat, addig a közelebbi előrejelzések egészen más jövőt jósolnak. 

Hirdetés

A piacfigyelő szakemberek szerint a technológia iránti igény 2017-ben közel sem lesz olyan magas, mint azt eddig várták. Ennek az oka az, hogy nincs elég tartalom, illetve, hogy túl drágák a headsetek. Ezt a véleményt ráadásul tovább erősíti, hogy a Google Daydream View, az Oculus Rift, a Samsung Gear VR, a Sony PSVR és az HTC Vive sem fogyott olyan mennyiségben, mint azt remélték. 

Miközben a Google, a Samsung és a Sony a rendelkezésre álló erőforrásai miatt nyugodtan tudja kivárni a piac és a kereslet fejlődését, addig az HTC számára komoly válságot hozhat a jövő év, elvégre az okostelefonok piacán tovább gurul a cég a lejtőn. 

Az Acer és az ASUS is sokat fektetett a kategóriába, azonban ha a jövő év elején érkező termékeiket nem viszik, szintén szorult helyzetbe kerülhetnek. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.