Hirdetés

LED-képernyő félezer autóból



|

Megközelítőleg 700 Honda Insightból lett LED-es reklámkijelző. Videó.

Hirdetés

 

letitshineinsight_opt.jpg
 

A Honda új reklámja nem a Microsoft módján agresszív, hanem a megdöbbenés erejét a nézőre zúdítva, mondhatjuk, hogy elképesztő. A japán autógyártó közel 700 autóból csinált LED-es képernyőt.

 

Több mint félezer Honda Insightot állítottak egy meredek töltésre, rácsszerű elrendezésben. Az Insight egyébként a Honda legújabb hibrid járműve, amely bár tisztán elektromos üzemre nem képes, különlegessége az alacsonynak tekinthető belépőára, ami körülbrlül 4,5-5 millió forint.

 

A rácsalakzatban leparkolt autók fényszóróit használva olyan LED-es képernyőt alkotott meg a Wieden+Kennedy Amsterdam, amelyben minden pixel egy-egy autó. 

 

Miután a Nap lement, a lámpák a "This Little Light of Mine" című dallamra kezdenek el ki-és bekapcsolni, kísérve a dalt, és olyan látványt nyújtva; hogy nem hinnénk, hogyan készült. Videó:

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.