A gyenge Xbox One miatt magyarázkodik a Microsoft

|

A brit marketingigazgató szerint csak igazán nagy képernyőn jobb a PS4.

Hirdetés

Mióta az Xbox One és a PlayStation 4 a piacra kerültek, egyfolytában azt emlegetik, hogy a Microsoft konzolja sokkal gyengébb teljesítményt nyújt a rivális japán játékgéphez mérten, amely sokkal magasabb felbontásokkal és frissítési rátákkal is elboldogul. A jövőben megjelenő játékokkal kapcsolatban újfent megerősítették ezeket a trendeket. 

Hirdetés

Harvey Eagle, a Microsoft brit marketingigazgatója most emiatt magyarázkodott. Szerinte sem a felbontás, sem a frissítési ráta nem mutat komoly különbséget általánosságban, és csak nagyon kevesen látják valójában a gyengébb minőséget. Mindezt azzal magyarázta, hogy egymás mellé téve csak akkor vesszük észre az eltérést, ha 60 hüvelykesnél is nagyobb kijelzőn játszunk. 

Az Xbox One legutóbbi devkit frissítése mindenesetre lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy némi extra erőt sajtoljanak ki a konzolból. Mindennek a kihasználása minden esetben az adott fejlesztőn múlik - eddig többek között a Destiny és a Sunset Overdrive esetében is éltek a lehetőséggel. Ennek ellenére izgalmas őszre számíthatnak a játékosok, akkor ugyanis kiderül, tényleg annyival gyengébbek lesznek-e az új sikercímek Xboxon. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.