Hirdetés

A HP elintézi 300 millióból



|

Gwen Stefani segít Önnek is a webes kiadványszerkesztésben és nyomtatásban.

Hirdetés

A HP ma új, web alapú nyomtatási szolgáltatásokat mutatott be, átlépve a Print 2.0 korszakába. A cég "What do you have to say?" ("Mi az, amit mondanod kell?") néven elindította új, 300 millió dollár költségű globális marketingkampányát, miáltal a felhasználók ingyenesen elérhető, igényes tartalmakat használhatnak fel saját nyomtatványaik tervezéséhez. A tartalmak alkotói között az énekes-divattervező Gwen Stefani, Jake Burton, a Burton Snowboards alapítója, valamint a híres tervezőgrafikus, Paula Scher is .
A HP Print 2.0 stratégiája a kereskedelmi nyomtatás piacán kiterjed a termelékenység növelésére és a költségek csökkentésére egy saját gondozású piezo-elektromos nyomtató technológia bevezetésével. A kisirodai és otthoni felhasználók számára inkább a tartalom és a felhasználást, publikálást megkönnyítő web fejlesztések lényegesek. A "What do you have to say?" kampány segíti az ügyfeleket abban, hogy új, izgalmas módokon, online eszközökkel fejezzék ki magukat, egyszerűen készítsenek, szerkesszenek és publikáljanak digitális tartalmakat.

 

Az egyedi nyomtatási lehetőségek kipróbálására. a hp.com/gwen, oldalon van lehetőség. A felhasználók saját személyes tartalmukat szabadon ötvözhetik az ingyenesen elérhető, Gwen Stefani Harajuku Lovers sorozata által inspirált mintákkal, és többek között üdvözlőkártyákat, CD címkéket, mulatságos játék babákat nyomtathatnak velük. A HP Tabblo technológiája révén a rajongók saját képeiket és szövegeiket illeszthetik be Stefani jelenlegi, Sweet Escape nevű turnéjának egyedülálló képeit tartalmazó könyvébe.

 

A kis- és közepes vállalkozások a hp.com/burton oldalon találhatnak a cégimidzsük felépítését elősegítő eszközöket, a hp.com/paula oldalon pedig olyan, Paula Scher egyedi tervein alapuló, ingyenes és testreszabható sablonokat, amelyekkel névjegykártyákat, levélfejléceket és brosúrákat nyomtathatnak. A felhasználók mindhárom oldalról könnyen kinyomtathatják a testre szabott tartalmakat, otthon, a munkahelyen, akár nyomtatási szolgáltatók igénybevételével.

 

A Print 2.0 keretében a HP nyomtatási szolgáltatást telepít a népszerű webhelyekre, ezzel megkönnyítve a látogatók számára a használható oldalak nyomtatását. Napjainkig a HP a Flickr-el, a Windows® Live Space-el és a Yahoo!-val lépet szövetségre ennek érdekében.


Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.