Hirdetés

A Microsoft béna az eladásban

|

A redmondiak partnerei szerint nem jó stratégiát használnak a Surface-ek értékesítésekor.

Hirdetés

A Microsoft nagy reményekkel vágott a hardverpiacnak, amikor kiadta az első tábláit, a Surface RT-t és a Surface Prot. Az eladások végül egyáltalán nem voltak összhangban a várakozásokkal, és a hírek szerint összesen sikerült mindössze 1,5 millió darabot eladni a két tabletből. 

Amikor a két Surface bemutatkozott, a Microsoft azt mondta, a kezdetekben csak a saját boltjain keresztül lesz megvásárolható. Ezzel csupán az volt a gond, hogy még Amerikában is csak 30 bolton keresztül folyt az értékesítés. Azóta több partnernek is engedélyezték, hogy forgalmazzák a gépeket, azonban az egyik igen kritikus a redmondiakkal kapcsolatban. 

A Future Tech ügyvezetője, Bob Verno azt mondta, hogy a Microsoft a mai napig nem engedi a kisebb partnerüzleteinek, hogy forgalmazzák a tableteket. Az óriás ehelyett azt várja, hogy hozzájuk irányítsák a vevőket, a stratégiával pedig többen nagyon elégedetlenek. Úgy tűnik, a vásárlók sem örülnek túlzottan, hiszen a Microsoft nemrég arra kényszerült, hogy 30 százalékkal csökkentse a Surface RT-k árait. 

 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.