Hirdetés

A Microsoft még az Apple-t is lenyomta a tabletpiacon

|

A Microsoft új táblagépei októberben mindennél népszerűbbek voltak Amerikában.

Hirdetés

A WinBeta állítólag hozzájutott a 101data Ecom Insights Panel egyik friss jelentéséhez. Ez arról árulkodik, hogy az amerikai piacon a Microsoft mindenkinél több táblagépet tudott eladni októberben. Még az Apple-nél is. 

Hirdetés

A redmondiak piaci részesedése a táblagépek online értékesítése kapcsán 45 százalékra emelkedett októberben, miközben az Apple részesedése a felére, 17 százalékra esett egy hónap alatt.

Az Amazon 5-ről 10 százalékra javított szeptemberről októberre. 

Hirdetés

A statisztikákból az is kiderült, hogy az átlagárakban a Microsoft a legdrágább, 844 dolláros átlagos vételárral. A Surface Pro 4 és a Surface Book nem olcsó gépek, az utóbbi 512 GB-os kiadása például 2600 dollár a Best Buynál. Az iPadek átlagára 392 dollár. 

Miközben októberben mindent vitt a Microsoft az amerikai online tabletpiacon, addig éves szinten még mindig az Apple az első, 34 százalékos részesedéssel. A Microsoftnak 17, az Amazonnak 11 százaléka van. 

Amennyiben folytatódik a Microsoft lendülete, akkor Amerikában nagy változások lehetnek. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.