Hirdetés

Tarol a Google Chromecast

|

A médiatartalmak streamelésére használt eszközök piacának 35 százalékát tette zsebre a Google.

Hirdetés

A Google Chromecast eszköze 35 dollárért vihető, és ezzel párhuzamosan a Strategy Analytics jelentése szerint a médiatartalmak streamelésére használt eszközök piacának a 35 százalékát szerezte meg magának a Google. 

A 2015-ös adatok szerint a Google több ilyen eszközt szállított le, mint amit a rivális gyártók fel tudtak mutatni a 42 milliós ágazatban. 

A szektort egyébként a Google mellett az Apple, az Amazon és a Roku vitte a hátán, az összes többi cégnek csak 20 százalékos részesedés jutott. 

Hirdetés

Miközben a Google tarolt 2015-ben, addig az összesített adatok alapján 2007 óta 37 millió Apple TV fogyott. A másik óriás gyorsan zárkózik fel, a Chromecast 2013 közepe óta 27 milliós számban fogyott. A Roku 20, az Amazon 10 millió eszközt szállított le. 

A zenék és videók neten keresztüli streamelésére alkalmas tévék száma tavaly 220 millió volt a statisztikák alapján, amelyeknek az 54 százaléka volt okostévé. Mivel a szolgáltatások gyakran változnak, az emberek pedig nem cserélik évente a televízióikat, ezért a Chromecast - és a riválisai - létjogosultsága nagy, főleg alacsony vételár mellett. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.