Hirdetés

A banki ügyfelek harmada váltana jobb online funkciókért

|

Sokan szeretnének könnyebb hozzáférést és több funkciót az online bankoláshoz.

Hirdetés

Miközben a bankok Amerikában már most az Apple Pay felhasználóiért ölik egymást, addig általánosságban elmondható, hogy a meglévő szolgáltatásaikon is lehet még csiszolni. Ezt jelzi a Ping Identity legújabb felmérése is, amely alapján a banki ügyfelek 36,1 százaléka boldogan váltana bankot, ha az új pénzintézet könnyebb hozzáférést és több funkciót biztosítana az online bankoláshoz, természetesen kifogástalan biztonság mellett. 

Hirdetés

Az eredmények szerint a bankok már nem alapozhatnak az ügyfeleik hűségére, ugyanis csak 28,7 százalék mondta azt a megkérdezettek közül, hogy lojális marad a pénzét kezelő intézethez. A versenyben az győzhet, aki jobb szolgáltatást nyújt, főleg, hogy az emberek 81,5 százaléka szokott online bankolni. Érdekes módon azonban csak 22,5 százalék hiszi azt, hogy a hozzáférése biztonságos, pedig ezt a szempontot 80 százalék tartja nagyon fontosnak. 

A felmérés alapján kiderült, hogy 18,5 százalék nem szokott online bankolni. Közülük 68,6 százalék a biztonság miatt aggódik, 11,9 százalék pedig a hosszú bejelentkezést nem szereti. A maradék 9,2 százaléknak nincs ideje beállítani az online fiókot. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A Project029 Magyarország Kft. közleménye
Bezár