Hirdetés

A világ legnagyobb SAP-alapú rendszere



|

Hirdetés

A megoldás egy 15 darab Siemens RM 600 kiszolgálóra épülő rendszert vált fel. Az SAP-alapú ügyfélkezelési rendszer a Deutsche Telekom egyik központi alkalmazása lesz, amely 20 ezer felhasználót szolgál ki, és a 40 millió vezetékes ügyfélhez kapcsolódó alapvető fontosságú üzleti folyamatokat - beleértve a számlakiegyenlítéssel, a reklamációkkal és a fizetési felszólításokkal kapcsolatos tevékenységeket - hangolja össze. A rendszer jelenleg 250 millió adatrekordot, azaz mintegy 9 terabájtnyi adatot kezel.

Az SAP-rendszer frissítésének és a Sun-hardverekre való egységes átállásnak köszönhetően a Deutsche Telekom legalább 50 százalékkal csökkentheti fejlesztési és üzemeltetési költségeit, a technikai hibák számát, valamint ügyfélkapcsolat-kezelési ágazata egészében optimalizálhatja a folyamatokat és a munkaerő-kihasználást. A cél elérése érdekében a Deutsche Telekom összes telepített ügyfélszámla-kezelő rendszerét egy vadonatúj Sun rendszerre vonta össze, átállt az SAP R/3 4.7.1-es verziójára, és átszervezte számlázási rendszerét.

A Deutsche Telekom a közeljövőben további alkalmazásokat kíván áthelyezni az új infrastruktúrára. A német cég 2005. év közepére a Sun SAP platformra helyezi át a 0190-0800 számsávon belüli kiemelt ügyfelek számlázásával kapcsolatos szolgáltatásokat, valamint a számlázási rendszer központi rendelés-nyilvántartási portálját.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.