Hirdetés

Logót cserél a Yahoo

|

A megújulás tükrében úgy döntöttek, ideje arculatot váltani.

Hirdetés

A Yahoo úgy döntött, hogy miután hosszú hónapokat töltött az ígéretes cégek és tehetségek felvásárlásával, a saját termékeinek a megújításával; éppen itt az ideje, hogy ezt valamilyen formában jelezze az emberek felé. A cég már nem ugyanaz, mint egy vagy két évvel korábban. Éppen emiatt elérkezettnek látták az időt arra, hogy logót cseréljenek. 

Hirdetés

A végleges dizájn kiválasztása előtt egy apróbb kampányba kezdtek, hogy felhívják rá a felhasználók figyelmét. Az új logónak azt kellene jeleznie és visszaadnia, hogy a cég milyen gyors ütemben fejlődik. Az elképzelés szerint egy modern terv születik majd, ennek keretében pedig egy 30 napos időszak indult, amely alatt mindig más logó lesz látható a Yahoo weboldalán. 

A Yahoo ugyanakkor mindenképp meg akarja őrizni a felkiáltójelet a márkanév végén, és a lila színsémához sem akar hozzányúlni. Szerintük ez így vicces, energikus és üdvözlő jelenség. A felhasználók ezzel már annyira nem értenek egyet, azt mondják ugyanis, hogy a Yahoo csak kicseréli a betűtípust, ami nem túl nagy megújulás. A még kritikusabbak szerint ideje lenne lecserélni végre a lilát is. 

 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.