Hirdetés

Orrunknál fogva vezetnek minket a hirdetők

|

Itt az első szagos hirdetés. A Johnson & Johnson reklámját a világ legnagyobb angol nyelvű lapja hozta le.

Hirdetés

A Quartz szerdán számolt be róla hogy a babaápolási termékeket gyártó Johnson & Johnson bátor újítást vezetett be a reklámiparban: egy indiai újságban megjelentették a világ első szagos hirdetését. Az egész oldalas babapúder-illatú reklámanyagot a világ legnagyobb angol nyelvű lapja, a The Times of India hozta le. A Twitteren terjedő reakciók szerint a kampány sikeres volt – de legalábbis felhívta a figyelmet a kozmetikai gyártóra.

A Johnson & Johnson nem véletlenül igyekszik – akár ilyen, szélsőségesen figyelemfelkeltő módszerekkel is – népszerűsíteni a termékeit Indiában. A helyi hatóságok tavaly vonták be a cég gyártási engedélyét, miután kiderült, hogy egyik dél-indiai üzemükben rákkeltő anyagok felhasználásával készítették a hintőport.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.