Hirdetés

T-Com vs. TELE2



|

Hirdetés

A legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató nem várt sokáig a riposzttal: most ők emeltek kifogást a TELE2 reklámfilmje miatt ugyanennél a hivatalnál.

Két hete a TELE2 azért fordult a GVH-hoz, mert szerinte az ingyenes beszélgetést ígérő T-Com Favorit díjcsomag reklámfilmjében nem hangzik el, hogy az ingyenes percekhez külön havidíjért juthat hozzá az előfizető, vagyis valójában nem ingyenesek, ezen kívül a nulla forintos percdíj és a napi 18 óra ingyenes beszélgetés lehetősége csak bizonyos megkötések esetén érvényesek. A TELE2 levélben fordult a T-Comhoz a reklámfilm sugárzásának beszüntetését kérve, mivel az megtévesztheti a fogyasztókat. A T-Com azonban nem reagált a TELE2 megkeresésére, ezért a vállalat a hatósági eljárás megindítása mellett döntött.


A T-Com válaszul most éppen a TELE2 reklámfilmje miatt kezdeményezett eljárást a Gazdasági Versenyhivatalnál, a cég szerint ugyanis a éppen a TELE2 reklámjai sértik a versenytörvényt. A T-Com beadványa szerint a TELE2 reklámjaiban több ízben is az jelenik meg, hogy a "1502" díjcsomag választása esetén az ügyfélnek nincs havidíj fizetési kötelezettsége, a hazai szolgáltató szerint azonban ez az állítás megtéveszi a fogyasztókat, hiszen az érintett díjcsomagot választó ügyfeleknek is kell havidíjat fizetniük.

A vállalat szerint ezen felül a TELE2 által hirdetett akár 40 százalékos költségmegtakarítás is túlzás, a T-Com közleménye szerint "még extrém forgalmi szokások mellett sem valószínű, hiszen az összehasonlítás nem számol az előfizetési díjjal." A T-Com szerint a reklámok ezen eleme szintén megtéveszti a fogyasztókat. Ráadásul - áll a T-Com beadványában - a TELE2 egy szóróanyagában a T-Com Favorit és Favorit Plusz díjcsomagjait úgy hasonlította saját díjcsomagjaihoz, hogy hibásan tüntette fel a T-Com díjcsomagjainak kedvezményes hívásidőszakát.

"Itt már nem elsősorban ajánlatok, hanem kommunikációs stratégiák versengenek egymással. Meggyőződésünk, hogy ez a küzdelem nem szolgálja az ügyfelek tisztánlátását, és nem könnyíti meg eligazodásukat a különböző ajánlatok útvesztőjében" - mondta el Nagy Bálint, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.