Hirdetés

Miért nem vásárolunk szívesen a Facebookon? (infografika)

|

Vajon mi fékezi a facebookos kereskedelmet? Ugyan az volna az ok, amiért az internetes boltok hajnalán az emberek ódzkodtak a vásárlástól? Félünk adatainkat kiszolgáltatni?

Hirdetés

Az utóbbi két kérdésre úgy tűnik, hogy a válasz igen. Nem bízunk eléggé az oldal biztonságosságában, holott a becslések szerint az elkövetkezendő öt évben a közösségi kereskedelem forgalma a 30 billió dollár forgalmat is elfogja érni. A felhasználók pedig már most is rengeteg időt töltenek az oldalak előtt, azonban ha vásárlásra kerül a sor mégis hezitálnak.



A Digitals megbízásából a Harris Interactive kíváncsi volt, hogy mégis milyen attitűd és viselkedésforma jellemzi a közösségi háló használókat. A múlt hónapban megkérdezett 2630 18 feletti amerikai állampolgárból válaszaiból kreált kimutatás infógrafikája alább megtalálható, de a legfontosabb momentumok a következők:

 

  • A közösségi hálózatokat használók 55 százalékának kellemetlen, ha bankkártya információkat kell közölnie az oldallal.
  • A felhasználók 45 százaléka valamelyest ki van békülve a fenti dologgal. Ez a hozzáállás főleg a 18 és 54 év közötti férfiakra jellemző, akik keresete minimum 35000 dollár.
  • Mobilon keresztül legalább annyiszor csatlakoznak a közösségi hálókra, mint asztali gépekről.
  • A közösségi felhasználók 50,7 százaléka közel egy órát tölt mobilról a hálókon.
  • Azok a közösségi felhasználók, akik számítógépről látogatják a közösségi oldalakat átlagban 56,3 percet töltenek rajtuk naponta.
  • A közösségi felhasználók 34 százaléka közösségi oldalakon történő vásárlásainak részleteit szívesebben megosztaná ismerőseivel, mint amit a hagyományos e-boltokban bonyolít.
  • A mobilos látogatók 38 százaléka az átlagos böngészést tartja a legfontosabb tevékenységének. Ehhez képest az idősebb férfi korosztályban ez a szám sokkal magasabb (45-54 között 53 százalék, 55 fölött 42 százalék, míg a 18-44 közötti korosztály 35 százaléka vallotta ugyanezt magáról.
  • A közösségi felhasználók 75 százaléka jelezte, hogy sokkal szívesebben vásárol egy olyan terméket, melyet egy ismerős ajánl.
  •  A közösségi felhasználók 74 százaléka kijelentette, hogy ha választhatnának sosem használnák a Facebook virtuális pénznemét, a Bitcoint vásárlásra.
  • A közösségi felhasználók 20 százaléka pedig csak a kedvenc márkáinak a termékeit vásárolná a közösségi oldalakon.

 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.