Hirdetés

Az Apple nyakára lépett a Samsung

|

A Samsung szervesebb részévé vált az életünknek márkaként, mint az Apple.

Hirdetés

A Forbes összeállítása alapján a piaci elemzések és márkamegítélések azt jelzik, hogy a Samsung komolyan ott liheg az Apple nyakában, sőt, bizonyos értelemben a tyúkszemére is lépett az almás vállalatnak. Az Interbrand 2013-as márkaindexén bár az Apple foglalja el az első helyet, a Samsung nem csak a megszokott marketingbe fektetett mostanában, hanem a márkahűség javításába is. 

Hirdetés

Egy, a CES alkalmából bemutatott márkafüggőségi index szerint az emberek ma már jobban függenek a Samsungtól, mint bármilyen más fogyasztói elektronikai márkától. A kutatások szerint a Samsung szerves részévé vált az emberek életének, és az elsők között jut az eszükbe. Az Apple ezzel szemben büszke lehet arra a tényre, hogy sokkal nagyobb arányban foglalkoztatja azokat az embereket, akiknek a fizetése 50 000 dollár fölött van. 

Független tanulmányok szerint a Samsung és a Microsoft is komolyan megszorongatta a márkák harcában az Apple-t. A Forrester szerint a vezető fogyasztói márka jelenleg a Microsoft, az emberek bizalmát tekintve pedig holtversenyben van az Apple és a Samsung. A Samsung nagy előnye azonban, hogy a közösségi média minden területén az Apple előtt jár. Ennek a területnek a fejlesztésére a dél-koreaiak rengeteget költöttek az elmúlt években.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.