Hirdetés

Apple iPhone: a fiatal nők státuszszimbóluma?

|

Egy friss felmérés szerint az androidosok nagyobb valószínűséggel férfiak és őszintébbek.

Hirdetés

A fogyasztók által preferált tárgyak gyakran reflektálnak a személyiségükre. Egy a Lincoln - Lancaster - Hertfordshire egyetemek által közösen elvégzett új kutatás most arra kereste a választ, hogy ez miként működik az okostelefonok kontextusában, azaz milyen személyiségjegyek lehetnek összefüggésbe hozhatóak az Apple iPhone és az androidos mobilok preferálásával.


Hirdetés
Hirdetés


Az 500 fős mintán végzett felmérés szerint az Apple iPhone-t preferáló személyek tipikusan fiatalabbak, hajlamosabbak státuszszimbólumként tekinteni a készülékeikre. Az androidosoknál extrovertáltabbak, kevésbé érdekli őket, hogy a többség által kedvelt eszközökkel rendelkezzenek. Az iPhone-tulajok esetében kétszer valószínűbb a női nemhez való tartozás.



A kutatás szerint iPhone-osokhoz képest az androidosok esetében valószínűbb a férfi nem, az idősebb korosztályhoz való tartozás, és a magasabb fokú őszinteség. Több hajlandóságot mutatnak a kompromisszumos megegyezésre, kisebb valószínűséggel szegnek meg szabályokat a személyes gyarapodásuk céljából, továbbá kevésbé érdekli őket a vagyon és az egzisztencia.

Hirdetés


(Forrás: PCMag, Liebertpub | Nyitókép: Susanne Nilsson)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.