Hirdetés

Cserben hagyja a Galaxy Note 7-tulajdonosokat a Samsung?

|

A jelentések szerint a Samsung nem hajlandó fizetni azokért a károkért, amelyeket a felrobbanó Galaxy Note 7-ek okoztak.

Hirdetés

Azt már tudjuk, hogy a Samsung történetében talán sosem volt ilyen feszült a helyzet a cégen belül, azonban további fejfájást okozhatnak a vállalatnak azok a jelentések, amelyek szerint a dél-koreai cég nem hajlandó kifizetni semmi olyan kárt, amelyeket a felrobbanó Galaxy Note 7-ek okoztak. 

Legalább három olyan esettel is kiemelten foglalkoznak a médiában, amelyekben a tulajdonosok több mint felháborodtak a Samsung bánásmódján. 

John Barwick például 9000 dolláros kárt szenvedett el, amikor az éjjeli szekrényén felrobbant a Galaxy Note 7, majd a tűz és a kijutó kémiai anyagok tönkretették a szekrényt, az ágyat, a matracot, a függönyöket, a szőnyeget és a padlót. A Samsung 24 órán belüli egyeztetést ígért neki eredetileg, de csak többszöri próbálkozásra sikerült velük felvennie a kapcsolatot - a cég biztosítójához lett irányítva, amelyik közölte, hogy a károk után nem fizet. A tulajdonos szerint csak a telefont akarták begyűjteni tőle. 

Hirdetés

Hasonló Wesley Hartzog beszámolója is - a tűzoltó garázsa leégett, mire hazaért. A Samsunggal azonban még most sem egyezett meg, és csalódott a bánásmód miatt, állítása szerint nem segítenek neki, hogy ismét a házában élhessen vagy lezárhassák a nyomozást. 

Shawn Minter szintén amerikai felhasználó, hasonló esettel - ő is azt mondja, hogy kizárólag a telefont akarta megszerezni tőle a Samsung, de amikor azt az amerikai hatóságoknak adta, többé nem keresték. 

A helyzetet súlyosbítja, hogy sokan az állandó figyelmeztetések ellenére sem hajlandóak leadni a Galaxy Note 7-et, mert vagy tetszik nekik, vagy túl időigényesnek találják a cseréjét. 

Hirdetés

Jonathan Bernstein válságkommunikációs szakértő szerint a Samsung válságkezelése felkészületlen, és épp olyan hibás, mint az érintett terméke. Azt mondja, hogy a dél-koreai cégnek együttérzőbbnek és cselekvőbbnek kellene lennie az érintett ügyfelei irányában; és mindent meg kellene tennie, hogy boldogok legyenek azok a vásárlói, akiknek az egészsége és a biztonsága veszélybe került. 

A különböző jelentések alapján a történtek megosztották az embereket: van, aki a riválisokhoz pártolt át, más kitart a Samsung mellett. Az effajta történetek azonban nem segítenek a cégnek, amely a Galaxy S8-cal szerezné majd vissza a bizalmat. 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.