Hirdetés

Ha a szolgáltató hibázik, akkor mi mit kapunk?



|

Sokszor előfordult már, hogy a felhasználó járt rosszul a szolgáltató hibájából. Ilyenkor mire számíthatunk kárpótlásként?

Hirdetés

Sokszor előfordult már, hogy a felhasználó járt rosszul a szolgáltató hibájából. Legutóbb éppen U Mobile távközlési vállalat Malajziában 5 órás szünetet tartott, mert összeomlott a rendszere. A távközlési vállalat hálózatában a zavar múlt hétfőn, néhány perccel dél előtt következett be, majd a túl nagy adatforgalom miatt újra leblokkolt a hálózat, s több mint 5 órán át tartott a teljes helyreállítása. Az eset nem egyedi, korábban a kanadai Research in Motion - a Blackberry-k gyártója - október közepén bocsánatot kellett kérjen, amiért az angliai Slough-ban történt adatközpont meghibásodása miatt leállt a hálózat, s mintegy 10 millió felhasználónak mondta fel a szolgálatot a ketyeréje.

Legtöbbször emberi mulasztás okozza a kiesést - így összegezhetőek az Index Mobil telefónia fórumán olvasható vélemények -, szoftverfejlesztés közben a programozó vét egy apró hibát vagy villanyszerelési figyelmetlenségekből adódik kiesés, rongálás történik vagy felkészületlenek a rendszert telepítők. Mit remélhet ezek után a felhasználó? Kiderül a Computerworld cikkéből, kattins ide a folytatásért.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.