Hirdetés

In-app vásárlások a MasterPass segítségével

|

A MasterCard is szívesen profitálna a mobilos pénzköltésekből.

Hirdetés

Az ABI Research kutatása szerint a mobilok segítségével lebonyolított vásárlások értéke 2011-ben 8,5 milliárd dollár volt, az előrejelzések szerint ezen érték 2016-ra 46 milliárd dollárra fog emelkedni. Éppen ezért nem meglepő, hogy a MasterCard szeretne pénzügyi közvetítőként minél szélesebb körben beékelődni a fogyasztók és boltok közé, a céljának elérése érdekében hétfőn az MWC-n bejelentette a MasterPass rendszerének bővítését.
 


Az egy évvel ezelőtt bemutatott MasterPass lényege, hogy a rendszert támogató weboldalak a vállalat mobilos alkalmazásából gyorsan ki tudják nyerni a fizetéshez és szállításhoz szükséges adatokat, ezzel gyorsabbá és kényelmesebbé téve a MasterCardokkal való mobilos vásárlást. A platform tegnap bejelentett bővítése ennél talán egy fokkal érdekesebb, ugyanis az új változat már lehetőséget ad az in-app vásárlások kivitelezésére is, az érdeklődő árusok és fejlesztők az idei második negyedévtől kezdve férhetnek hozzá a funkcionalitás implementálásához szükséges információkhoz.


Az in-app vásárlásos MasterPass jelenlegi legsúlyosabb problémáját az képezi, hogy az Apple App Store szabályzata nem teszi lehetővé az iOS-es programokon belüli vásárlások esetén a harmadik felek bevonását, a fizetéseket kötelezően az almások saját rendszerén keresztül kell lebonyolítani.

Hirdetés


(Forrás: The Next Web)

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.