Hirdetés

Néha még a Google is megretten a saját ötleteitől

|

Joggal aggódtak a Here nevű hirdetési szolgáltatás fogadtatásától.

Hirdetés

Gyorsan mozgó vállalatként a Google többször bebizonyította, hogy nem fél elkaszálni a kevésbé jól sikerült termékeit. A Forbes beszámolója szerint legutóbb egy eddig titokban tartott projekt landolt a kukában, ugyanis a keresőcég illetékesei féltek annak negatív fogadtatásától.

Hirdetés


A Google Here lényege az lett volna, hogy a programhoz csatlakozó boltok hotspotokra hasonlító eszközöket kaptak volna a keresőcégtől, amelyek segítségével reklámokkal tudták volna bombázni a hatótávolságukban elhaladó járókelőket. A szolgáltatás kliensprogramja az eredeti tervek szerint az idei év elején jelent volna meg az androidos eszközökön.

Hirdetés


A fenti koncepció egyébként korántsem hallatlan, az Apple már olyan két éve használ efféle jeladókat a saját fizikai üzleteiben. Az iBeacon névre keresztelt kütyük információkat adnak a vásárlóknak a közvetlen közelükben lévő termékekről.


(Forrás: Neowin | Nyitókép: Jonathan Nalder)

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.