Hirdetés

A Facebook új MI-eszköze automatikusan azonosítja az eladásra felrakott tárgyakat

|

Ezzel egyszerre pedig gyakorlatilag e-kereskedelmi platformmá is vált a Facebook, hála a Facebook Shops szolgáltatásnak.

Hirdetés

A Facebook számos új eszközzel újított, ezek egyike egy új, univerzális termékfelismerő modell, amely mesterséges intelligencia segítségével azonosítja az eladásra felpakolt fogyasztói árukat, legyen szó ruhákról vagy autókról. A jövőben így a Facebook minden képen lévő terméket azonosítana és árulhatóvá tenne, ahol ez csak indokolható, elfogadható. Az MI-alapú frissítések pedig csak a kezdetét jelentik annak a nagyszabású jövőnek, amiben a Facebook egy e-kereskedelmi platformmá változna. 

Hirdetés

Ezt a folyamatot egyébként már el is kezdte, ugyanis elindította a Shops funkcióját, amely lehetővé teszi a kisebb cégeknek, hogy ingyenes bolt segítségével árulják a termékeiket a Facebook és az Instagram platformjain keresztül. A jövőben pedig még több mesterséges intelligenciával, kiterjesztett valósággal és digitális asszisztenssel tennék még érdekesebbé a közösségi elvű vásárlási élményt. 

A divat meghatározó lesz egyébként a Facebook kereskedelmi életében, ugyanis többek között mesterséges intelligencia-alapú divattanácsadó segítségével ajánlana személyre szabott termékeket a vásárlóknak, napi szinten a rendszer, még az aktuális időjárást és az illető aznapi programját is figyelembe véve. 

A Computerworld részletes cikkéből az is kiderül, hogyan furakszik a Facebook az e-kereskedelmi óriások közé.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.