Advertisement

A millenniumi generáció érzelmileg nagyon kötődik az Apple-höz

|

A millenniumi generáció szerint az Apple a legjobb márka a világon - a YouTube a lista harmadik helyén.

Egyre több elemző, márka, vállalat és ágazat figyel oda a millenniumi generációra, amelynek a szokásaihoz és igényeihez igyekeznek is igazodni a még nagyobb siker érdekében. Éppen ezért számít jelentősnek a Brand Intimacy nevű felmérés eredménye, amelyet a márkatudatossággal foglalkozó MBLM ügynökség végzett el. 

Hirdetés

A felmérésbe 6000 embert vontak be Amerikából, Mexikóból és az Egyesült Arab Emírségekből. Az eredmények alapján ez a generáció érzelmileg nagyon szorosan kötődik az Apple-höz, és emiatt aztán ez a kedvenc márkája is. A Google a hetedik helyet érdemelte ki, ugyanakkor az egyik terméke, a YouTube külön helyet szerzett magának a listán: a harmadikat. 

Az Apple-t egyébként az Amazon követi, az az óriás, amely a hétköznapi élet egyre több területén válik megkerülhetetlen szereplővé. Nem mellesleg jó eséllyel a világ első billió dolláros cége lesz, megelőzve az Apple-t

Negyedik lett a PlayStation, amit a Starbucks, a Nintendo, a Google, a Netflix, a Coca Cola és a Walmart követtek. 

Miközben a napi több óra YouTube-ozás érthető módon érzelmi kötődést alakíthat ki, addig az Apple első helye azt mutatja, hogy az iPhone-ok a specifikációknál és a dizájnnál jóval mélyebben hatnak az emberekre. 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra » Advertisement

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.