Hirdetés

Alig viszik az emberek az Apple egyik újdonságát

|

A HomePod okoshangszóró a jelek szerint nem lett sláger: a piaci részesedése 10 százalékra zsugorodott Amerikában.

Azt hihetnénk, hogy az Apple minden termékével tarol - ez azonban nincs így. Magas vétel ide, késői érkezés oda, a HomePod okoshangszóró nem úgy alakít, ahogy az Apple remélte. 

Hirdetés

A jól értesültek szerint az Apple március végén mérsékelte a HomePod éves eladásaival kapcsolatos előrejelzéseket, és csökkentette a megrendeléseket a gyártással megbízott Inventecnél. Mindezt kevesebb mint két hónappal a piaci elérhetőség után. 

Az előrendelési időszakban az amerikai okoshangszórós piac harmadát mondhatta magáénak a HomePod, ugyanakkor tíz hét alatt a piaci részesedése 10 százalékosra mérséklődött. Az Amazon a szektor 73, a Google 14 százalékát birtokolja. Vannak olyan Apple boltok, ahol napi 10-et sem adnak el a HomePodból. 

Bár sokak szerint hangzásban a HomePod a legjobb, a Siri sajnos messze nem olyan sokoldalú, mint az Amazon Alexa vagy a Google Assistant. Gene Munster szerint mindenesetre az idei ünnepekkor sláger lehet a HomePodból, és összejöhet egy éves 7 milliós eladás. Az Amazon 29, a Google 18 milliós darabszámra számíthat az elemző véleménye alapján. 

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.