Hirdetés

Az Apple Watch lenyomta a Rolexet

|

Az Apple árbevétele tavaly magasabb volt az Apple Watch után, mint amennyit a Rolex összesen kapott az óráiért.

Hirdetés

Tim Cook nemrég arról beszélt, hogy az Apple lett a világ legnagyobb óragyártója. Azt tudjuk, hogy a legnépszerűbb és a legtöbb nyereséget hozó okosóra egyértelműen az Apple Watch, de mindenki úgy vélte, hogy ennyi, az Apple első embere csak túloz a kijelentésével. 

Hirdetés

Az Asymco elemzőcég adatai szerint azonban nem erről van szó. Az árbevételek tekintetében ugyanis 2016-ban 4,7 milliárd amerikai dollárt kapott a Rolex. 1 millió eladott órával ez egy termékre vetítve 4700 dolláros átlagárat jelent. Az 1905-ben alapított márka az analóg luxusórákra szakosodott. 

Hirdetés

A statisztikák alapján az Apple 2016-ban 15 millió Apple Watch-ot értékesített, ami 330 dolláros átlagárral végül 4,9 milliárdos árbevételt eredményezett. 

Az almás okosóra 2015. április 24. óta van a piacon, az Asymco becslései szerint az Apple azóta 33 milliót adott el, 12 milliárdos árbevétellel. 

Hirdetés

Az Apple ezzel nem csak a Rolexet előzte meg az órapiacon, hanem olyan márkákat is, mint a Casio, a Timex vagy a Seiko. Ez pedig csak a kezdet, hiszen az Apple-nek komoly tervei vannak az okosórájával, ami az egészségügyi szektort illeti. 

A jelentés nagy fordulatot hozott - elvégre az Apple sosem beszél az Apple Watch eladásairól, ebből pedig arra gondolhatnánk, hogy kudarc a termék. Most kiderült, hogy elképesztően nagy sikertörténet. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.