Hirdetés

Az Apple Watch megmentette az okosórákat

|

Talpra állt az okosórák piaca, mindez pedig az Apple Watch népszerűségének köszönhető.

Hirdetés

Az elmúlt hónapokban többször hallottuk már, hogy az Apple Watch mekkora siker, illetve, hogy a svájci óragyártókat is lekörözte vele az Apple. Az IDC legutóbbi elemzése szerint tavaly 115,4 millió viselhető eszközt sikerült eladniuk a gyártóknak. Ebből 32,7 millió volt okosóra. 

Hirdetés

Ez 60 százalékos éves emelkedést jelent, miközben egy eladott okosóra átlagára 380 dollár volt. Természetesen az Apple vezette a szektort, 17,7 millió leszállított Apple Watch-nak hála. A harmadik szériás modell megjelenése után az eladások fellendültek. 

Állítólag az okosórák azért egyre népszerűbbek, mert az egészségtudatos felhasználók szeretik követni az egészségükkel és a fitneszes céljaikkal kapcsolatos adatokat. Aki vett már olcsóbb fitneszes karkötőt, az pedig általában drága okosórára frissít később. 

Éppen ezért a Fitbit is csinált már saját okosórát, igaz, az appok hiánya miatt az nem lett akkora siker. Mivel a vásárlók állítólag a drága okosórákat keresik, ezért a Fitbit nagy erőkkel dolgozik az appkínálat szélesítésén, és új okosórákkal készül az idei évre. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.