Hirdetés

Az emberek már a tévén is a YouTube-ot nézik

|

A statisztikák szerint havi szinten csak Amerikában már 100 millió ember nézi a YouTube-ot a televízióján is.

Hirdetés

A statisztikák alapján a YouTube nézőközönsége kissé távolodik a mobiloktól, és már a tévén nézik inkább a platformra felkerülő tartalmakat az emberek. A cég nemrég fedezte fel ezt a drámai változást a videonézési mintákban, és a számok alapján csak Amerikában több mint 100 millió ember nézi a YouTube-ot vagy a YouTube TV-t a televízióján havi szinten. Ezzel egyszerre nagyságrendekkel több időt is töltenek a tévé előtt az emberek, tavalyhoz képest 80 százalékkal. Az élő tartalmak mennyisége pedig 250 százalékkal nőtt meg egy év alatt. 

A YouTube ezzel egyszerre bejelentett saját gyártású programokat is, például az Ultimate Home Championshipet, ami egy virtuális verseny sportolóknak és YouTube-hírességeknek. Ők otthoni eseményeken mérkőzhetnek majd meg a többiekkel, a házigazda Stephen Curry lesz, a keresett pénzt pedig a koronavírus okozta problémák enyhítésére költik. 

Hirdetés

Bár eddig arról hallottunk, hogy lassan senki nem néz majd tévét, a jelek szerint a videós tartalmakat pont, hogy ezen akarják már nézi azok is, akik eddig beérték a mobillal. Így a Google erőfeszítései is kifizetődnek, persze ezen valószínűleg sokat dobott a karanténidőszak is. Az utóbbi hónapok slágere ugyanis az otthoni edzés, a kovászkészítés és a főzés volt a YouTube-on. Ismerős témák? Na ugye.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.