Hirdetés

Kiterjesztett valóságra építő reklámokat tesztel a YouTube

|

A Google a YouTube-on keresztül teszteli a jövőbe tekintő, kiterjesztett valóságra építő reklámokat.

Hirdetés

Néhány éve nagy dolognak tűnt a virtuális valóság, és minden gyártó úgy hitte, hogy ez a jövő. A jelek szerint a fogyasztók mégsem jöttek annyira lázba, így a VR-nak ha van is komolyabb jövője, még igen hosszú út áll a kategória előtt. A kiterjesztett valóság (AR) azonban jobban betört az utóbbi időben a tech szektorba, számos cég érdeklődik iránta, köztük az Apple is. 

Hirdetés

A kiterjesztett valóság lényege, hogy a mobil képernyőjén a valódi környezetünket látjuk, de digitális elemekkel dobja azt fel a rendszer. AR-kategóriába sorolhatóak a snapchates és instagramos maszkok például. 

Hirdetés

Most a Google is újabb lépést tett a kiterjesztett valóság felé, és bemutatta az AR Beauty Try-On platformot. Ez egyelőre alfa állapotú és csak iOS-en fut, de már lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy virtuálisan "felpróbáljanak" sminktermékeket, miközben a kedvenc gurujuk beszél hozzájuk a YouTube-on. Mindez a FameBit platformon keresztül lesz elérhető, de érdekesség, hogy a Samsung a Bixby Visionnel és sminkmárkákkal már csinált hasonlót tavaly. 

A játékokkal foglalkozó csatornákról a játékokat is "kivehetjük", majd "elhelyezhetjük" a kiterjesztett valóságban a mi gyerekünk mellé. 

Hirdetés

A magával ragadó reklámokról pedig a Swirl platform gondoskodna, amivel a cégek 3D-s modellt alkothatnak a termékeikről, a felhasználók pedig ezeket nagyíthatják, forgathatják. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.