Hirdetés

Kiütötte a Face ID-t az iOS 11.2

|

Újabb kellemetlen hibát okozott az iOS frissítése, de ez szerencsére könnyebben javítható.

Az Apple egy ideje hadilábon áll a szoftverfrissítésekkel, az iOS 11 óta mindig akad olyan almás készülék, amelynek a tulajdonosai kisebb-nagyobb, de mindig igen kellemetlen hibákra panaszkodnak. Az iOS 11.1.2 globális "katasztrófát" okozott, de szerencsére viszonylag hamar befutott a problémákat javító iOS 11.2, hogy aztán újabb hibát hozzon. 

Hirdetés

A gyors szoftverfrissítés ezúttal a legjobb és legdrágább iPhone, az iPhone X felhasználóinak okoz kellemetlenségeket. 

Egyes modellek tulajdonosai arra lettek figyelmesek, hogy az iOS 11.2 óta a Face ID nem hajlandó működni. A készülék egy üzenetben jelzi, hogy nem lehet aktiválni a Face ID-t az eszközön. 

Egyelőre nem tudni, hogy mi okozza a problémát, ráadásul nem egységesen érintett az összes modell. 

Aki megúszta, az örülhet, a többiek számára szerencsére létezik gyorssegély. Akinél megjelenik ez a hibaüzenet, annak kis szerencsével elegendő lesz újraindítania az iPhone X-et. 

Ezt a bekapcsológomb és az egyik hangerőgomb lenyomva tartásával lehet megtenni, majd a csúszkát el kell húzni a kijelzőn. Ha a képernyő elsötétedett, akkor rövid várakozás után vissza lehet kapcsolni, a Face ID ezután elvileg működőképes lesz. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.