Hirdetés

Huszonhetedik fenntarthatósági évfordulóját ünnepli a Kyocera

|

A vállalat koncepciója szerint, maximálisan szem előtt tartja a földi élet irányelveit és minden dolgozója arra törekszik, hogy emberi lényhez méltóan viselkedjenek, ahogy azt Dr. Kazuo Inamori filozófiája is tartja: Do the right thing as a human being.

Hirdetés

A Környezettudatossági Paktum 1991. októberében jött létre és alappillérknt szolgál a Kyocera életében. A globális növekedés ellenére a fenntarthatóság és a környezetvédelem a KYOCERA lételeme. Ez kapcsolódik a cég Dr. Kazuo Inamori által kreált filozófiához, ami egyben körvonalazza a KYOCERA törekvését, továbbá "hozzájárul a társadalom és az emberi élet fejlődéséhez".

Hirdetés

Az irányelv sikerességét bizonyítja a KYOCERA Document Solutions Europe legújabb vívmánya, az ISO 14001:2015 tanusítvány, ami egy környezettudatos megközelítést szimbolizál a vállalat működésében. Különösképpen, a vállalat díjnyertes ECOSYS termékportfóliója, ami igen erős repütációval bír és vezeti az iparágat. A KYOCERA Document Solutions folyamatosan arra törekszik, hogy megújítsa termékportfólióját és megfeleljen a fenntarthatóság elvárásainak, még huszonöt évnyi vezetői pozíció után is.

Hirdetés

Célja, hogy felhívja a figyelmet a környezettudatosság és a fenntarthatóság fontosságára a vásárlók körében, hiszen úgy gondolja, hogy a folyamat nem áll meg a fogyasztás pillanatában, hanem annál tovább tart. A cég "Toner Take Back" (magyarul:
Vidd vissza a tonert!) szolgáltatása évente több mint 600 000 kg használt tonert hasznosít újra, s ezzel együtt gyárt egyszerűbb szerkezetű tonereket, kevesebb alkatrésszel és fogyasztással.

"A KYOCERA szempontjából a valós tény a fenntartható aktivitások és környezetbarát- szemléletmód iránti elköteleződés, csak úgy mint egy esszenciális üzleti gyakorlat", mondta Takuya Marubayashi, a KYOCERA Document Solutions Europe elnöke. "A fenntarthatóság nem egy szimpla hívószó, hanem egy életmód a KYOCERA számára. Az összes alkalmazottunk azonosul és követi ezt a fajta szemléletet, akárcsak a partnereink, viszonteladóink és vásárlóink. Ez tesz minket egy kerek organizációvá és családdá."

Célkitűzés 2020-ra

A KYOCERA cégcsoport folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy miként alakítsa a leányvállalatait is minél fenntarthatóbbá. A 2020-as célkitűzése, hogy a saját napenergia rendszerükből szént generáljon és hasznosítson, ami háromszorosa a globális szervezetek okológiai lábnyomának.

Hirdetés

Huszonhét év után a KYOCERA Környezettudatossági Paktuma szignifikánsabb mint valaha, hiszen a vállalatnak új kihívásokkal és lehetőségekkel kell szembenéznie. Dr. Kazuo Inamori erősen hisz a végtelen emberi erőben és potenciálban, és úgy gondolja, hogy a vállalat működése bizonyíthatja, hogy az üzleti siker és a fenntarthatóság tökéletesen megfér egymás mellett.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.