Hirdetés

A virtuális valóságban tanulást segíti a Lenovo VR Classroom 2

|

Minden hardvert és szoftvert magába foglal ahhoz, hogy a diákok a virtuális valóságban tanulhassanak.

Hirdetés

A VR-nak a játékokon túl is számos lehetséges felhasználási módja van. A Lenovo VR Classroom alapját nyújtó Google Daydream VR platformot ugyan nyugdíjazták, de most itt a Lenovo VR Classroom 2, új és önálló headsettel, 3DoF mozgással és kontrollerrel. A Lenovo teljes csomagot tervezett, amivel a virtuális valóságban lehet tanítani: a hardver mellett tartalmat, eszközkezelést, képzést és támogatást is kínál az iskolák számára. 

Ezúttal a gyártó a saját ThinkReality platformját használja, Androidra építve, így a kérdés már csak a tartalmak elérhetősége marad. A Lenovo szerint minden lesz gyárilag, amire csak szükség lehet, például virtuális séták is. 

Hirdetés

A Google Daydream platformja elég rövid életű volt, de hozott pár érdekes tartalmat: lehetővé tette például a virtuális kirándulásokat a világ érdekes részein, így a földrajz, a művészetek és a történelem oktatása is érdekesebbé válhatott. Az új Lenovo VR-headset egyébként Snapdragon 835-re építkezik, 4200 mAh-s akkuval, 75 Hz-es, 1920 x 2160-as kijelzővel és 110 fokos látószöggel. 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.