Hirdetés

Már a LinkedIn is történeteket tesztel



|

Minek kellenek Instagram-szerű történetek a LinkedInre? A szakértők szerint most ilyen világban élünk...

Hirdetés

A LinkedIn továbbra is szeretne az internet menő és közösségi része lenni és maradni, éppen ezért most a Snapchatből és az Instagramról megismert történetekkel újít. Párbeszédszerű formátumban zajlottak a belső tesztek, a cél pedig az, hogy a felhasználók rátaláljanak a hangjukra, legalábbis így fogalmaztak. A formális üzenetküldés és bejegyzések helyett üzletre koncentráló, alkalmi és könnyed kommunikációs csatornát akarnak nyitni a felek között. A funkciót még tesztelik egy darabig, utána döntik el, hogy kiadják-e mindenkinek. 

Hirdetés

A LinkedIn azt reméli, hogy a vállalatok majd az egyes eseményekről érdekességeket osztanak meg vagy éppen tippeket adnak a jobb munkához. Sokan azonban úgy gondolják, ez is csak egy kétségbeesett, trendkövető próbálkozás, mint 2018-ban a videós szűrők. 

A történetek eredetileg a Snapchatben váltak népszerűvé 2013-ban, majd 2016-ban az Instagram is lemásolta, és aztán jött a Facebook, WhatsApp, YouTube, azóta pedig sokan úgy érzik, ilyen rövid szösszeneteken keresztül kell tudassák a világgal, hogy mi történik velük (általában persze irigylést ösztönző formában kerülnek fel ezek a sztorik). 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.