Hirdetés

Te fizetnél a Facebookért?

|

A hírek szerint nagyon komolyan gondolkozik a Facebook a reklámmentes előfizetési lehetőségen.

Az utóbbi időben a Facebook talán még annál is nagyobb reflektorfényben van, mint azt a közösségi oldal vezetősége szeretné. A fejlesztői konferencia során számos újításról hallottunk, ugyanakkor további módosításokra is számíthatunk. A Facebook igyekszik visszanyerni a felhasználóit és azok bizalmát, és olyasmit is meglépne, amit korábban soha. 

Hirdetés

A Bloomberg jelentése szerint a Facebook nagyon komolyan fontolgatja a reklámmentes előfizetés lehetőségét. Állítólag még mindig nem hoztak végleges döntést. Jelenleg piackutatást és -elemzéseket végeznek arra vonatkozóan, hogy az emberek hogyan fogadnák az ötletet. Ezzel egyébként mi is foglalkoztunk korábban. 

Természetesen a Facebook mindenképp megtartja az ingyenes használati lehetőséget is, ami nem véletlen. A cég a legtöbb pénzt a reklámokból szerzi, és többek között éppen ezért gyűjt olyan sok adatot a felhasználóiról. A megfelelő algoritmusokkal ugyanis ügyesen tudják megcélozni az embereket a megfelelő, nekik szánt reklámokkal. 

A legtöbben kizártnak tartják, hogy a Facebook a 2 milliárd felhasználójából eleget tudna rávenni a prémium fiók használatára ahhoz, hogy a reklámokat végleg megszüntesse. A fizetős opció ötlete viszont azért is tetszik a Facebooknak, mert így talán azokat is rávennék a használatára, akik most nem hajlandóak a közösségi hálózatra belépni. Legalábbis ezt a témát is mérlegelik, állítja a Bloomberg. 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.