Hirdetés

Napi tipp: automatikus mentés Excelben

|

Számos ok miatt veszhet el munkafüzetünk az Excelben - egy beállítással automatikusan menthetjük munkánkat.

A Microsoft Excel kínál egy remek szolgáltatást, ami lehetővé teszi a munkafüzeteink automatikus mentését. Ez a beállítás alapból bekapcsolt állapotban van: 10 percenként menti a munkánkat. Ez az idő azonban szabadon megváltoztatható.

 

Az Eszközök, Beállítások menüpontban válasszuk a Mentés fület, majd pipáljuk be a "Az automatikus helyreállítás adatainak mentése" opciót, és állítsuk be, milyen időközönként szeretnénk, hogy a program mentse munkánkat. Eggyel ez alatt megadhatjuk, hova mentse a fájlokat.

 

Jó ötlet lehet fájljainkból egy mentett változatot is tárolni valamilyen hordozható tárolón, hiszen egy vírus vagy hardverhiba könnyen eltüntetheti dokumentumainkat.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.