Hirdetés

Napi tipp: automatikus mentés Excelben

|

Számos ok miatt veszhet el munkafüzetünk az Excelben - egy beállítással automatikusan menthetjük munkánkat.

Hirdetés

A Microsoft Excel kínál egy remek szolgáltatást, ami lehetővé teszi a munkafüzeteink automatikus mentését. Ez a beállítás alapból bekapcsolt állapotban van: 10 percenként menti a munkánkat. Ez az idő azonban szabadon megváltoztatható.

 

Az Eszközök, Beállítások menüpontban válasszuk a Mentés fület, majd pipáljuk be a "Az automatikus helyreállítás adatainak mentése" opciót, és állítsuk be, milyen időközönként szeretnénk, hogy a program mentse munkánkat. Eggyel ez alatt megadhatjuk, hova mentse a fájlokat.

 

Jó ötlet lehet fájljainkból egy mentett változatot is tárolni valamilyen hordozható tárolón, hiszen egy vírus vagy hardverhiba könnyen eltüntetheti dokumentumainkat.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.