Hirdetés

Több mint 40 millióan használják a Prezit

|

Tavaly október óta 10 millióval növelte felhasználói bázisát az idén ötéves, magyar fejlesztésű prezentációs platform.

A Prezi csütörtökön jelentette be, hogy 2013 októbere óta 10 millióval 40 millióra nőtt a vállalat felhőalapú prezentációs platformját használók száma. A cég közleménye szerint az elmúlt fél évben naponta átlagosan 55 ezren regisztráltak a szolgáltatásra. A bejelentésnek különös jelentőséget kölcsönöz, hogy a Prezi ezen a héten ünnepli ötödik születésnapját.

A Prezi vezetői szerint felhasználói bázisuk gyors növekedése elsősorban annak köszönhető, hogy napjainkban az „információs túlterhelés korát” éljük, így egyre nagyobb az igény a hatékony és megbízható kommunikációs eszközökre. „Egy prezentáció bemutatásakor komolyan meg kell harcolnunk a hallgatóságunk figyelméért – hangsúlyozta Árvai Péter, a cég társalapító-vezérigazgatója. – A Prezi segítséget nyújt a felhasználóknak gondolataik rendszerezésében, és abban, hogy olyan, átlátható módon mutassák be azokat a hallgatóságuknak, amely lehetővé teszi, hogy megértsék és megjegyezzék az üzeneteiket:”

Hirdetés

A Prezi felhasználói közül sokan egyetértenek abban, hogy az eszköz jobb előadót faragott belőlük. Adrian Chang, az Oracle vezető tanácsadója például, aki hetente legalább öt prezentációt tart, régóta keresett egy, az eddigieknél hatékonyabb felületet. „Nagyon izgatott lettem, amikor rátaláltam a Prezire – mondta. – Amióta használom, sokkal érdekfeszítőbbé és hatásosabbá váltak az előadásaim. A [Prezi] egy rendkívül szemléletes formátum, ami sokkal befogadhatóbb a kollégáim számára, mint a diák.”

Mike Butera, az Artiphon nevű, hardverfejlesztéssel foglalkozó startup vezérigazgatója a Prezi sokoldalúságát méltatta. „Amikor elindítottam az Artiphont, rögtön tudtam, hogy a Prezi remek eszköz lehet a számunkra a befektetőkkel való ismerkedés során; hatalmas sikert értünk el – még a Forbes is cikkezett rólunk. De az utóbbi időben is használtuk [a rendszert] a partnereinkkel való kapcsolattartás és a termékeink bemutatása, a potenciális ügyfelek toborzása során.”

Annak ellenére, hogy a Prezi a kezdetektől fogva profitált az oktatási piac növekedéséből, és nemrég jelentette be, hogy az Apple-lel és a Microsofttal együtt részt vesz a Fehér Ház ConnectED nevű, a hátrányos helyzetű iskolákat támogató kezdeményezésében, az üzleti szférában is egyre sikeresebb. Növekedésének jelentős része olyan cégeknek köszönhető, amelyek – mint a kreatív ügynökségek vagy az értékesítéssel foglalkozó vállalatok – gyakran tartanak prezentációkat, és előszeretettel használják a különféle iPad-alkalmazásokat a területi értékesítés során, illetve az olyan magánszemélyeknek, akiknek fontos, hogy egy hatékony eszköz segítségével mutathassák be elképzeléseiket a befektetőknek és az ügyfeleknek.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!